ClubDeLectura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club de lectura de 4º de ESO
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 El diari blau de la Carlota.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMensaje
virginianoheda




Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 19/09/2010
Edad : 28

El diari blau de la Carlota. Empty
MensajeTema: El diari blau de la Carlota.   El diari blau de la Carlota. Icon_minitimeDom Sep 19, 2010 11:42 pm

Libro: EL DIARI BLAU DE LA CARLOTA
Idioma: Catalán
Escritor/a: Gemma Lienas
Editorial: Empúries

SINOPSIS: El llibre “El diari blau de la Carlota” parla sobre la vida d’una noia de 17 anys que es diu Carlota i escriu un diari sobre la violència de gènere. Explica testimonis reals de noies i nois que han patit violència de gènere, ja sigui física o psicològica. També parla del masclisme, del “bulling”, del racisme, etc. Tot i que ella no s’ho pensa viu una historia semblant de molt a prop.
Opinió personal: És un llibre bastant adient per la nostra edat ja que ens obra els ulls a una realitat que segurament molts de nosaltres no coneixem gaire a fons i que ens ensenya a què fer en aquests casos. A mi m’ha agradat molt, tot i que en algunes parts allarga bastant les histories, però el seu fi és fer-te reflexionar i ho fa. Perquè potser veus o fas coses que no creus que puguin arribar a fer mal però si que en fan i sovint porten problemes, sobretot psicològics.



El diari blau de la Carlota. El-diario-azul-de-Carlota

Virginia Noheda study


Última edición por virginianoheda el Mar Sep 21, 2010 11:21 pm, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
jessica.arias




Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 18/09/2010

El diari blau de la Carlota. Empty
MensajeTema: Re: El diari blau de la Carlota.   El diari blau de la Carlota. Icon_minitimeMar Sep 21, 2010 3:07 pm

Hola Vivi!
Estic completament d'acord amb la teva opinió sobre aquest llibre.
Jo, sincerament, no m'enrrecordo gaire bé, perquè fa més d'un any que me'l vaig llegir...
però pel que recordo és un llibre molt educatiu, i com dius tu, ens ensenya a veure que potser avegades fem coses i discriminem sense a donar-nos.

Fins després! Very Happy

Jessica Arias.
Volver arriba Ir abajo
 
El diari blau de la Carlota.
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» EL DIARI GROC DE LA CARLOTA
» EL diario rojo de Carlota
» El diario violeta de Carlota

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
ClubDeLectura :: Libros :: Libros-
Cambiar a: